Laddar med Kalopps!

Hej dar hemma, nu har vi laddat infor morgondagen med en rejal portion kalopps, fallskarmshoppen ar i fokus sa har pa kvallskvisten. Skont med omvaxling ifran all pomme vi tryckt i oss. For 5 dollar far man en overfylld tallrik med mat pa hostlet, billigare kan man inte komma undan!

Idag har vi mest softat pa stranden, ne livet ar inte jobbigt! Davve har forsokt sig pa surfingbradan och visst kom han upp pa den efter en stunds tragglande. Och med en del photoshopande sa ser det ratt haftigt ut!

Fallskarm imorrn som sagt var, eller skydive som det kallas har nere...Sperre ar livradd, Tilda ar livradd, Fia ar cool-lugn medans Davve overdriver och sager att han helst skulle vilja hoppa utan fallskarm som hans idol, Travis Pastrana, sok pa hans namn = redbull pa youtube sa far ni se vad han menar! Det ska hursomhelst bli javligt maxat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Now we talking!!!!!! Fallskärm ja vad ska man säga... Fia cool lugn, hur funkar det? De andra livrädda, mer normalt. Hur som helst lycka till. Nu ska vi till Joppe och fira honom, tar med en hälsning ifrån er. Alla på Trozzeli hälsar till er "Modiga skara" Massor med love from us.......

2009-03-29 @ 14:45:29
Postat av: Linda

Ok nu har jag googlat på TP, hhrmm, Davve vem i gänget skulle va den som fäste skärmen, hehe ?

Själv får jag panikångest av "hangover" på Liseberg, så roa er ungdomar så håller jag mig på marken & dricker red bull.

Kram kram

2009-03-29 @ 15:58:27
Postat av: Hannah

hahaha, dawe dawe.. så odödlig är inte ens du :D men lycka till med fallskärmshoppningen! och sen vill vi se foton, med eller utan fallskärm ;)

2009-03-29 @ 17:05:13
URL: http://hklevelid.blogg.se/
Postat av: Farmor Ylva

Vågar ni hoppa? Lycka till och vi tänker på er alla. Kramar farfar och farmor.

2009-03-29 @ 17:29:04
Postat av: Inger

Leta upp en SERIÖS hopp-arrangör!!! Darriga kram från Davids mamma. Men det är ju planerat sedan länge!

2009-03-29 @ 18:44:42
Postat av: Spetzarna

Mig pirrar det iallafall på i magen.Jag säger som Inger kolla ngn som är seriös.Lycka till och njut??????????? när ni hoppar.Det blir säkert häftigt.Krams till er 4:a o va rädda om er.

2009-03-29 @ 22:07:04
Postat av: Spetzarna

Mig killar det iallafall på i magen.Jag säger som Inger kolla upp ngn som är seriös.Hoppa och njut???????????det känns nog häftigt efteråt!!Lycka till o va rädda om er.

Kramisar till er 4:a

2009-03-29 @ 22:17:39
Postat av: Lovisa

Tycker om det du skrivit! Spännande att se lite fina grejer och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0