Kolmårdstroll

Sitter o nynnar på "finnar o ryssar o linköpingsbor..."

Galet trött, kom precis hem från jobbet, vi har byggt om en massa i butiken inför kommande katalogsläpp.
Men bra blev det! Lite tråkigt känns det allt att inte närvara när den släpps, men o andra sidan lär det ju inte gå någon nöd på en själv sittandes på andra sidan jorden med en cold pint of Fosters!

Körigt värre just nu, Fia är aldrig hemma hon bara far runt på diverse mässor och skolbesök, pratade precis med henne och då stod hon utanför Platå i Linköping och skulle precis gå hem till Malin och däcka...
Däcka är ett ganska bra ord, lite så jag känner för att göra just nu..
Imorrn ska jag ha utvecklingsamtal med chefen kl 08.00, sen jobbar jag till 19.00 o då bär det av till Svärtinge och föräldrarna där kusinerna och deras bihang väntar! Ska bli kul att träffa dom igen!

Sen är det ju LÖRDAG.
Behöver jag säga nåt mer?
För er som inte vet så åker vi på lördag. Håhåjaja, inte illa..

Stay tuned, and until then, TAKE IT AWAY CLASSE!!!


Hur fan låter vi egentligen????

Kommentarer
Postat av: Ingela Gustafsson

Hej på er !

Vilken resa ni gör. Vad kul det var att läsa vad ni gör och titta på alla fina bilder ni lagt in. Ha fortsatt trevlig resa.Tessan flyger till Las Vegas över påsken.Vi andra far till landet :) kram ingela

2009-04-06 @ 22:32:55
Postat av: Mallaballasnorfralla

Heeej ni galna!! Fan va mysigt ni hare! Skulle jag va down under skulle jag stanna där!! Sammanträffande nog har vi en dejt med några sydneybor i helgen... Vet att ni inte har hemlängtan direkt, men hoppas vi ses snart, maj maybe??? :) Sköt om er o NJUUUUT utav bara helvete innan ni får hänga i Hong Kong i 16 timmar!! Najs!:(

Kjaaaaaamiz fjån Skottarna!!

2009-04-09 @ 18:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0