Dangerous Dave anmäler sig...



Idag fick jag med mig Dave till gymmet!
Allt som allt en "good pump" som Arnold sa i Pumpin Iron.

Försöker sola lite solarium innan vi åker också, försöker vänja min blek-europeiska hud så den inte får chocken när vi väl är framme! Lite kul, i solariet så står det beskrivet de olika hudtyperna, mörk europé, ljus europé eller just "BLEK-europé". Blek europé - CHECK!
Jag skulle tydligen inte sola mer än 9 minuter första gången, jag trotsade och solade 14min.

Om 1 timme och 29 minuter så är det 9 dagar tills vi åker!

// Spetz

Kommentarer
Postat av: Sandra Laine

Fin blogg, hoppas ni får en trevlig resa! :)

2009-03-04 @ 23:11:00
URL: http://sandracrx.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj oj oj...

2009-03-05 @ 13:22:15
Postat av: sandie

Hoppas ni far en underbar resa. Se till att komma hem helskinnade sa jag far traffa min kusin igen bara :) (Tilda)

2009-03-07 @ 22:26:41
URL: http://sandranyholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0