090325 - We are in Sydney!!



Froken Alderin poserar framfor Operahuset!



Mr Spetz ar ocksa ratt nojd!



Mr Akerskog & Ms Klevelid njuter ocksa av utsikten!

Blir ingen mastondontinlagg idag, vill ju inte skamma bort er dar hemma! =)
Men kan beratta att vi har varit pa Bondi beach, gjort stan i Sydney dvs Operahuset Harbour Bridge och Sydney Tower, allt ar sa javla stort har! =)
Tack for alla kommentarer! Matilda trodde inte hennes familj vet hur man kommenterar inlagg, sa skarpning dar horni! =)

Lite bilder:

     

Nu askar det ute, ser ut att bli daligt vader =(

Big hugs from,

Crille Fia Davv Tilt

Kommentarer
Postat av: Linda

Fick lite Nemo känsla av Sydney bilderna. Det ser fortf väldigt härligt ut på bilderna.

Nu ska jag och tjejerna åka häst&vagn så leran sprutar, strålande sol 12 grader....i solen.

Kram Linda

2009-03-25 @ 14:39:31
Postat av: gubbo

inte nog med att naturbilderna är vackra jag tycker ni ser bättre o bättre ut. fotochenick eller?? men det är ju klart ni har ju bråss på.

2009-03-25 @ 16:28:07
Postat av: Mia

Ja vad ska man säga.....Jag är inte bitter, nån gång i mitt liv vill jag med.....

Håller med gubbo att ni blir bara vackrare och vackrare,det kanske är för att ni har landat i er ledighet? Kopplar av och njuter av livet.

Här hemma är det kallt som faaaaaa......n. Men det värmer att se er fyra, ha nu en fortsatt trevlig resa i Australien, följer med glädje er resa. Som sagt jag är inte bitter.....Pöss Mummen

2009-03-25 @ 18:14:12
Postat av: Mawhlain

Meh, vi måste ju åsså räknas som din familj Tilt!

Högt uppe ni var på mittenkortet nederst :'( Jag skulle.. well, vi väntar med den förklaringen till en annan gång.



Tycker ändå att det är lite häftigt att det åskar över er, ni kanske får vara med om värsta tropiska regnskuren! Också coolt ;)

2009-03-25 @ 18:58:07
URL: http://mawh-lain.blogspot.com/
Postat av: Mor Inger

Så kul att få lite "direktinfo" från Sydney. Ni håller ett tempo som gör att man nästan blir andfådd! Ska ni stanna några dagar där ni är nu? Det känns faktiskt lite som att vi får vara med på eran resa på riktigt! Vi tackar för det! Hur mycket är klockan hos er när den är 12 på dagen i Sverige?Inger och Leif

2009-03-25 @ 19:06:22
Postat av: kyra k

vi har inte glömt bort er.vi är inne och tittar på era

bilder nästan varje dag.det ska ni veta.NÄR KOMMER NI HEM!!!!!!!!!!!!!näst gång följer vi med!!

2009-03-25 @ 20:34:10
Postat av: Peter

2009-03-26 @ 15:44:53
Postat av: Peter

Hej på er där under, här på ovansidan av världen är det mesta som vanligt, ganska kallt men solen har hittat fram så det kanske blir vår så småningom, Fia räkningarna är betalda, Crilles konto är påfylltt enligt dina önskemål. Ha det så himla bra och ta vara på er alla fyra. Kram Pappa Peter.

2009-03-26 @ 15:51:26
Postat av: sandie

jag kommer med fedex i den storsta kartongen ni kan tanka er. Jag vill oxa !!!!!



Hoppas ni har det underbart... men nar man har kul gar tiden fort vet ni val... mouhaha. :) Love you tilda <3 pussar fran kusinen!

2009-03-26 @ 22:18:28
URL: http://sandranyholm.blogspot.com
Postat av: Ann-Britt

Hej, hoppas ni nu lämnat Sidney och har börjat er resa upp efter kusten. Efter storstadstrippen är det härligt med sol och bad (jag vill ju att ni skall få lite färg, så vi blir riktigt avundsjuka när ni kommer åter). Två veckor har redan gått....

Var rädda om er!, vi behöver dig David./Ann-Britt

2009-03-27 @ 13:23:01
Postat av: Hannah

Man är ju inte avis eller så, neejdå ;) Ni ser ut att ha det toppen! Sen hoppas jag det dyker upp bilder från fallskärmshoppet snart, frågan är ju om tilda kommer våga!? klart! ;D dessvärre skulle jag inte nämnt hoppningen för mamma, hon går hel spänd här.. Ha det underbart nu, allihopa!

massor av pussar & kramar till älskade systeryster!!

2009-03-28 @ 15:22:29
URL: http://hklevelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0